دیروز بازی کلاس هشتمی ها به پایانش رسید و قهرمانِ قهرمانانِ سنگ، کاغذ، قیچی:)) مشخص شد. ازشون خواستم جایزه رو خودشون مشخص کنن... قهرمانمون هم دختر آروم و شاید یه کم خجالتی، نمی‌گفت چی می‌خوام. یکی از بچه ها گفت خانم پنج تا شکلات:/:))))... پیشنهادی ندادن به جز این، البته همون اول میگفتن نمره میخوایم، ولی بهشون گفتم به جز نمره... بازی ربطی به نمره نداره:). پنج تا شکلات تصویب شد! ازشون خواستم اگه فراموش کردم یادآوری کنن:) و قضیه معلم فیزیک کلاس سوم دبیرستان براشون تعریف کردم.

امتحان ترم دوم، هماهنگ کشوری بود... معلم فیزیک گفت اگر نمره تون بالای ۱۶ باشه بهتون جایزه میدم. فیزیک ۲۰ شدم! از کلاسمون  خودم تنها بالای ۱۶ شدم به معلممون نگفتم، خجالتی بودم آخه😅، زنگ میزدم میگفتم چی:/ ... چند ماه بعد که رفتیم پیش دانشگاهی( تو همون مدرسه بودیم)، معلم فیزیکمون هم بود ولی معلممون نبود. هم کلاسی هام رفتن بهش گفتن. صدام زد رفتم پیشش. خیلی ذوق کرده بود که نمره کامل گرفتم. اما بهم گفت باید همون موقع بهم میگفتی الان ازش گذشته دیگه.

جایزه پَرید. هیچ وقت یادم نمیره😅. البته از دستش ناراحت نیستم:). 

احتمالا چند تا کارت پستال(تبریک) بخرم برا جایزه این بازی های سر کلاسی... اسمشون براشون بنویسم و... با اون پنج تا شکلات:)

  • تا حالا بهتون قول جایزه دادن ولی به قولشون عمل نکرده باشن؟