بعد از چند روز تنبلی و سحرخیز نبودن و آشفتگی و سرگردونی و سکوت و سیر در دنیای درون و ...!:) امروز صبح زود بیدار شدم و با خوندن چند بیت شعر از گزینه اشعار فاضل نظری، 🦋 های درونم از خواب بیدار شدن و شروع کردن به پرواز و حس نوشتن برگشت شاید برای لحظاتی پس غنیمت شمردم و فورا دست به تایپ شدم:)

چند دقیقه است دارم فکر میکنم از چی بنویسم:/

میخواستم قبل پایان سال تمومشون کنم ولی نشد...:(  اما بالاخره صد قسمت اول «برنامه معرفت» و ۶۰ تا روایت عهد استاد رائفی پور تموم کردم. و یه سایت پاسخ به سوالات و شبهات... هم دارم میخونم ۵۴ صفحه است و هر صفحه ۱۴ تا سوال که ممکنه جواب هر سوال یک تا بیست بند! باشه... هنوز تموم نشده یه ده صفحه اش مونده:/ 

البته سالی که گذشت  ۲۴ قسمت سخنرانی دین فطری استاد عظیمی  برای دومین بار گوش دادم... 

سال ۹۶ بود شروع کردم به گوش دادن سخنرانی تنها مسیر استاد پناهیان و اینقدر ذوق زده بودم که به همه اونایی که دوستشون داشتم از آشناها و دوستان پیام دادم و ازشون خواستم حتما بهش گوش بدن البته ۹۰ قسمت بود و فک کنم کسی گوش نداد:( یا اینکه فقط چند قسمت شاید گوش داده باشن!! 

چند تا از کتابایی که سال گذشته خوندم تو پست معرفی کتاب که بروز میشه نوشتم و این بروزرسانی همچنان ادامه داره:) 

برا سال ۱۴۰۱ قصد دارم ۵۰ تا کتاب بخونم اسم ۳۰ تا رو نوشتم و بقیه اش هم در طی سال تصمیم میگیرم چی بخونم اگه کتاب خوبی میشناسید بهم معرفی کنید:)  

و بالاخره یه نفر که نه دو نفر پیدا کردم که باهام سریال مورد علاقه ام ببینن:))) اونا هم خیلی پسندیدن:) دفعه سوم با لپ تاپ دیدم بیشتر قسمت هاشو و کامل دیدم بدون رد کردن و دیالوگ هایی که دوست داشتم هم نوشتم:) بی سابقه است که به مدت چند ماه چندین بار یه سریال نگاه کنم... تو گوشیم نگهش داشتم هنوز و دوست دارم دوباره ببینمش!!!!:/ (برا خودم نگرانم😅)

راستی دنبال سخنران و سخنرانی هم هستم اگه میشناسید بهم معرفی کنید لطفا:)

بهترین دعا برای خودم و شما: ان شاء الله عاقبت بخیر بشیم:)